Ние Ви изпращаме запитвания от клиенти.
Вие избирате кои от тях да оферирате.

Spazari.bg Ви помага да намирате нови клиенти и да развиете бизнеса си. Толкова е лесно. Клиентът ни казва какво му е необходимо и ние Ви изпращаме неговото запитване. Ако смятате, че може да се справите с работата, изпращате оферта и уточнявате всички детайли с клиента.

Създай профил

Как работи Spazari.bg?

01

Ние Ви изпращаме клиентски заявки.

  • Потребителите влизат в Spazari.bg, за да търсят специалисти, които да наемат за услугите, от които се нуждаят.
  • Те попълват заявки, поясняващи какво им е необходимо като услуга.
  • Ние преглеждаме всяка клиентска заявка, за да сме сигурни, че е реална.
02

Вие решавате на кого да отговорите.

  • Ние Ви изпращаме клиентската заявка.
  • Ако сте заинтересовани и квалифицирани, можете да отговорите като изпратите оферта.
03

Изпращате оферта.

  • Вашата оферта трябва да съдържа лично съобщение и ориентировъчна цена.
  • Ние изпращаме Вашата оферта автоматично към заявката на клиента.
  • Клиентът избира най-добрата за него оферта и предоставя контактите си на Вас.
04

За да финализирате сделката натиснете бутона Спазари.

  • Обикновено няколко други професионалисти също ще отговорят. Клиентите ще сравнят офертите и ще решат с кого да се свържат.
  • Вие и клиентът уточнявате детайлите през Spazari.bg, по телефона или лично
  • Когато има договорка, натискате бутона Спазари за да може клиентът да остави оценка за работата Ви.

Как ще получа работата?

Регистрирайте се в Spazari.bg.

Клиентите търсят опитни специалисти. Профилът Ви ще покаже, че Вие сте правилния човек за работата.

Колкото по изчерпателен е профила Ви, толкoва по-добре ще се представите пред клиентите си.

Напишете ясни и професионални съобщения

Това е Вашият шанс да изградите лична връзка. Винаги отговаряйте на въпросите на клиента и на неговите специфични нужди. Дайте конкурентна цена. Ясно опишете какво включва цената, която сте посочили и какво можете или не можете да направите. И накрая, обърнете внимание на детайлите: обърнете се към клиента по име, проверете за правописни или граматични грешки.

Дайте приблизителна цена.

По вероятно е клиентите да наемат професионалист, който има представа каква ще е цената. Вашата оферта може да не е окончателна, тя може да се промени, когато научите повече детайли за работата. Обяснете на клиентите какво точно включва офертата Ви. След това им обяснете как и в какви граници може да се промени цената. Ако е възможно, предложете такава цена, която да съответства на средната цена за такъв вид работа. Ако предлагате по-висока цена, обяснете защо.

Помолете за отзив

Клиентите твърдят, че отзивите са решаващ фактор при вземането на решение кого да назначат. Отделете време, за да помолите Вашите клиенти да дадат оценка на Вашата работа. Никой не е перфектен. Всъщност, наше проучване показва, че отзиви, които не са изцяло положителни са по-надеждни.

Не се отказвайте!

Много професионалисти са удвоили или дори утроили клиентите си само като отговарят постоянно на клиентските запитвания. Бъдете постоянни и коректни, за да успеете. Напишете различни съобщения, игнорирайте заявки, които не са подходящи за Вас и разберете какво работи най-добре за Вас.